Måndag 7/2-11

Hej bloggen!

Gick för en gångs skull upp med Erik idag. Brukar göra det bland när jag känner att jag har kraften men på senaste tiden har jag varit helt död. Tycker så synd om honom som måste gå upp så förbannat tidigt när jag bara kan ligga kvar där i sängen och sova och ha det underbart under vårt varma täcke.

Men idag steg jag upp och vi hade det mysigt på morgonkvisten! Skrattade och var ovanligt pigga. Tyckte vi var skitroliga när vi skojade om tidningens kryssfråga om frontfiguren i The Wailers, de hade dessutom en bild, men när jag inte kunde komma på något roligt alternativ sa Erik oväntat "Ozzy Osbourne!" och sen skrattade vi.

Nu kommer han hem och typ tio timmar så under tiden ska jag roa mig med min bloggiebaby och lite annat. Ska göra fint här och så. Boka tvätt-tid. Se om jag kanske fått någon post, hehe.

Förresten, semlorna igår fick toppbetyg. De var helt stört goda! Tror nog ingen kan göra godare än jag faktiskt. Helt ärligt. Philliam sa att de smakade "professionellt" till exempel.


Ozzy Osbourne i unga år. En muffinmidja anas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0