Fredag 11/2-11

Känns som att jag missat hela dagen eftersom jag inte kunde vakna före halv 12. Störigt. Okej att jag var trött i morse och igår men hallå?! Jaja, nu kommer jag vara pigg och så ikväll vilket är chill eftersom det är fucking friday! Blir nog lite action framåt kvällen, några polare är hemma från Barcelona i typ en vecka så ikväll ska vi förhoppningsvis styra upp till lite fest med alla polare. Kommer bli skitnice!

Längesen jag partajade. Jag har nog glömt hur man gör.

Det var helt okej hemma hos moder och fader igår. Farsan var inte hemma dock så det var lite tråkigt. Han var på sin gratis-resa i fjällen med jobbet, schwein. Men jag fick lite gjort iallafall och fick med mig lite saker hem till mig och Erik så nu kommer jag känna mig mer hemma här. Målargrejer, alla filmer, smycken och lite mer kläder blev nya familjemedlemmar och hade jag inte vaknat så sabla sent idag (!) så hade jag unnat mig någon timmes målning. Jaja.


Hade gärna trade:at el Svezia för Barcelona just nu.


Kommentarer
Postat av: IDA-MATHILDA

Linnéa: Tack så jätte mycket!! Vad glad jag blir :D



Haha, ja men vafan. Vi bor på landet, med en tomt som är skyddad från insyn av grannar så - sex på gräsmattan är ok för oss, haha :D



KRAMAR FRÅN BALLONGPARADEN!!

2011-02-11 @ 13:59:02
URL: http://ballongparaden.blogg.se/
Postat av: Fluffpudel

hahaha cool bild

2011-02-12 @ 13:03:21
URL: http://fluffpudel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0