En sorglig historia

Måste bara lätta mitt hjärta ytterligare. En hemsk händelse inträffade igår.
Jag har en extern hårddisk på 2 tb. Mycket får plats på denna och den används varendaste dag. Jag ÄLSKAR mitt lilla mediebibliotek som det har tagit mig lång tid att bygga upp. Förutom skolarbeten och bilder och program så var denna hårddisk fullproppad med mellan 300-400 filmer och serier.
Igår.
Välte Erik ner den.
Den gick sönder.
Började låta mekaniskt sa Erik.
Han fick dåligt samvete.
Det var inte med meningen ju sa jag.
Vi fick trösta varandra.

Om någon vet och vill göra en dag i mitt liv till en av de lyckligaste, kan man få tag i filerna i den externa hårddisken trots att den är kaputt? Laga den spelar ingen roll men kan man få tag i allt som ligger på den igen så hade det gjort mig så lycklig att jag inte vet vart jag tagit vägen.


Förrädaren...


Kommentarer
Postat av: Chawo

Ohh det är så sorgligt när något sådant händer :///

2011-02-07 @ 18:32:18
URL: http://chawo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0