En dag på stan

Efter lite chillandes hemma så ringde Tobbe mig och frågade om vi skulle hänga på stan och göra ärenden. Det gjorde vi! Vi kollade in Naturum ett par timmar och var på banken åt Tobbe. Vi snackade en hel del och det var riktigt underbart för hjärta och själ att vara ute hela dagen. Vädret var dessutom fantastiskt!
Ett gammalt tillgodokvitto på Cervera på 151 :- låg i min plånbok och den här fick följa med hem till mig och Prins Erik. Kommer från Anders & Petter, jag gillar deras grejer!


Kändes skönt att få hålla i en shoppingpåse igen... Det finns forskning på att kvinnor blir gladare av shopping. Det tvekar jag inte en sekund på, jag är en av kvinnorna iallafall!
Formen ska invigas redan ikväll!


Kommentarer
Postat av: Kitty

såg att du kommenterat på kenzas blogg ang hennes strumpbyxor. Om det är sådana strumpbyxor med små hjärtan på så finns de på typ h&m, lindex eller kapp ahl :) tror ja köpte mina på lindex om ja inte minns helt fel :)

2011-02-09 @ 22:06:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0